Biophoton (Lysbehandling)

biophoton-header
Lysbehandling for alle funkjonforstyrrelser i kropp og sjel!

Finne og fjerne årsaker

Cellene i kroppen avgir cirka 100 000 lysinpulser per sekund. Disse lysimpulsene består av fotoner (lyspartikler) med ulik frekvens. Når cellene fungerer bra er lyset koherent. Det betyr at impulsen kan sammenlignes med en laserstråle. Når det forstyrres, svekkes lyset og det blir kaotisk.

Etter hvert blir det like dårlig som en lyspære. En lyspære avgir nemlig meget tregt og kaotisk lys. Lysimpulsene fra cellene styrer alle de biokjemiske prosessene i kroppen. Behandling med Chiren, hvor ditt eget lys sørger for at kroppen kommer i balanse igjen og at immunforsvaret ditt gjenopprettes. Chiren leter etter årsakene til problemene og bekjemper disse. Følgene eller symptomene forsvinner deretter fordi kroppen ordner opp. Kroppen din blir i stand til å kvitte seg med symptomene, når årsakene oppheves.

Diagnose

Terapien består av korrigering av forstyrrelsene i lyset fra cellene. Korrigeringen foregår ved å endre kaotiske lysimpulser, dvs. korrigere frekvensen i cellene. Under diagnosen ser man først på hvike systemer i kroppen som fungerer godt. Dette gjøres gjennom målinger på akupunkturpunkter på hender og føtter. Disse akupunkturpunktene befinner seg i “enden” av lysbanene, som knytter sammen alle kroppsdelene. Lysbaner er det sammen som meridianer. Hver meridian tilhører et organ i kroppen, så vi måler tilstanden i organene/systemene i kroppen.

Først forstas en punktmåling av meridianene på hender og føtter for å se hvilke kroppsdeler som fungerer bra og hvilke dårlig. Godt fungerende systemer vises på bildeskjermen som en vannrett linje. Mindre godt fungerende systemer gir en fallende linje. Jo kraftigere linjen faller, jo dårligere er organet, eller jo flere forstyrrelser det er. Disse organene har en eller flere funksjonsfeil. Deretter testes det ut kjente frekvenser av mulige forstyrrelser på punktene som viser en funksjonsfeil.

Frekvensene som vi tester har alle de omvendte frekvensbølgene av forstyrrelsene. Siden to motsatte bølger av samme frekvens nøytraliserer hverandre, oppheves forstyrrelsen og måleresultatet vil igjen vise en vannrett linje. Når dette oppnås, vet vi at årsaken til forstyrrelsen er funnet.

Behandlingen

Behandlingen består av å gi de motsatte frekvensene av forstyrrelsene. Under behandlingen holder man i to glassrør. Det ene glassrøret overfører lyset som avgis av kroppen til Chiren. Dette skjer via optiske fiberkabler. I Chiren blir lyset delt opp i harmoniske og disharmoniske lys. Det gode, harmoniske lyset forsterkes og gis tilbake til kroppen via det andre glassrøret. Det disharmoniske lyset inverteres (dannes om til den motsatte bølgen) og gis tilbake til kroppen. Siden det inverterte lyset nøytraliserer den kaotiske delen av lyset, oppheves forstyrrelsene.

På denne måten kan Chiren rette opp 70% av forstyrrelsene i kroppen. De øvrige 30% spores opp gjennom målinger og behandles ved hjelp av energetiske medikamenter. Behandlingen gjør at immunforsvaret får de beste vilkårene og klarer å ordne opp problemene selv.

Hva kan behandles?

I utgangspunktet kan alle funkjonforstyrrelser i kropp og sjel behandles. Dette kommer av at vi ikke behandler sykdommer/symptomer, men utelukkende gjenoppretter kroppens immunforsvar til å kunne kjenne igjen og løse problemene på egen hånd. Dette tar som regel 5–10 behandlinger. Noen ganger flere, noen ganger færre. Antallet nødvendge behandlinger er avhengig av kroppens evne til å regulere seg selv. Kropper med en høy regenerasjonshastighet trenger som regel færre behandlinger. Barn og dyr inngår i den kategorien.

De fleste får ikke noe ubehag, men kroppen din arbeider i ca 72 timer etter en behandling med å reparere forstyrrelser som er funnet. Man kan noen ganger føle seg litt uopplagt, kvalm og få litt hodepine de første dagene etter behandlig. For å ungå dette er det viktig å drikke minst 2 liter vann per dag mens kroppen jobber, siden nyrene er sentrale i utskillingen av stoffene i kroppen.

Drammen: 800-1.200,-
Bergen: 600,-